sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Käsilaukkuun piristystä

Minulla juolahti mieleen, että kun naisten käsilaukuista löytyy lähes mitä vaan, niin nyt minulla olisi yksi ihana juttu, jota aioin kuljettaa käsilaukussani. Jos kaipaan piristystä päivääni kaivan käsilaukustani Kiiris-blogiystäväni tekemän ihanan pikku kirjasen : Kapuloita elämän rattaisiin Huiskis.
Kun tämän kirjasen ottaa käteen hymy tulee huulille ihan väkisin vaikka olisi kuinka " peikkopäivä".
Kiitokset Kiirikselle aivan upeasta kirjasesta. 

Kirjasen kannessa oleva kuva ja teksti saa heti mielenkiinnon heräämään :


                                                                  Olen aivan samaa mieltä :)



                                                                Tämä pistää pohtimaan ;)



                                                   No, tästä löytyy asennetta, periksi ei anneta !



                                              Hippotanssi päivässä, niin pulmat ratkeaa, JEES !


10 kommenttia:

  1. Eikö olekin ihana pieni kirja! Juuri laukkuun sopiva päivän pelastaja. Minusta viimeisellä sivulla oleva "Jokainen tarvitsee välillä karkauspäivän! Huiskis!" on minulle sopiva myöskin. Joskus laitan mielelläni pään pensaaseen ja olen vaan, kunnes tuntuu siltä, että nyt voin taas jatkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On aivan ihana :) Joo ja kyllä taiteilijakin tarvitsee välillä karkauspäivän ;)

      Poista
  2. Miten sen nyt sanoisi. "Parasta päivää meille kaikille" pikkukirjan omistajille :-)

    VastaaPoista
  3. Hienoja aarteita Sinulla kässärissä, minulla on jotakin ihan muuta, mutta tätä Kiiriksen ihanuutta voi suositella lämpimästi.

    VastaaPoista
  4. Onneksi on näitä ajattelijoita!

    VastaaPoista
  5. Paras kirja ikinä, huiskis!

    VastaaPoista